מגשימים

משרדי החברה הכלכלית לאילת הינם חברת הנדסית גדולה המוציאה לביצוע את כל תוכניות הפיתוח של העיר אילת. משרדי החברה שוכנים באזור התעשייה צמודים למשרדים חברתיים נוספים. 

במשרד פועל צוות נרחב מתחומי ההנדסה והתכנון ועוד. 

החברה חיפשה דרך לאפיין את המבנה שלה באמצעות עיצוב שיאפשר לייצג טוב יותר את העשייה הענפה שהיא מובילה בעיר, אך יחד עם זאת לייצר סביבת עבודה נוחה המאפשרת לעשרות העובדים לעבוד בצורה שקופה אך כזאת המאפשרת להתרכז לצד אפשרויות להתכנסויות חברתיות, ישיבות דירקטוריון ומועצות גדלות שמתקיימות במקום. בנוסף ביקשו התייחסות לכל נושא ארוחת הצהריים ולכן הוכן להם חדר אחד שיודע להפוך ברגע קטן אחד לחדר אוכל קטן או לכל אירוע רב משתתפים. 

בשל גודלו של השטח הוחלט כי החדרים ידעו להשתנות על פי צורכי המקום ובהתאם לאופי הפעילות הנדרשת. וכך תוכן המקום. 

בחדרי העובדים בוטלו מחיצות גבס וכל חלונותיו הפכו להיות שקופים. דבר המאפשר שליטה טובה יותר וחיבור בין ההנהלה לעובדים. כמו כן הוקמו במקום 2 חדרי ישיבות. חדר ישיבות קטן וחדר ישיבות גדול שבאמצעות קיר זכוכית אקוסטי יודע להתחלק לשני חדרים שונים. מרבית המחיצות במקום הוחלפו כך שיהיו שקופות וניתן יהיה לראות דרכם. ברמת הריהוט תוכננו השולחנות על גלגלים כך שניתן ברגע אחד להפוך את חדר הישיבות לחדר ישיבה לדירקטוריון שמכיל קבוצה גדולה יותר וזאת לצאת עמדת ישיבה מיוחדת שתוכננה עבור  העיתונאים שמגיעים לסקר את הישיבות.

עוד תוכנן והורחב במקום המטבח כך שיאפשר לכל עשרות עובדי הצוות להכין לעצמם ארוחות צהריים בלי צורך לצאת המבנה כבעתיד. 

מקום נפרד נגיש ונוח ניתן לטובת חדר המדפסת ותאי הדואר האישים. אזור מרכזי אליו מתנקזים כל עובדי הקורה. 

המיתוג שנעשה על הקירות מייצג את הפרויקטים הגדולים ביותר שמובילה החברה ואלו הדמיות שהפכו להיות ציורי לגו המייצגים את ענף הבניה. כמו כן בכניסה למבנה תוכננו עבודות אומנות שיוצרו על ידי אמנית מקומית ומייצגות באמצעות שאריות של חומרים את תכנית הבניה החדשה של החברה הכלכלית.